2010. június 24., csütörtök

Fejen marad-e a sapka?

Mindkét lányom nagy vetkőzőművész volt már kis dugó korában. A 2 éves Kamilla alvásidőben hátul becipzározott hálózsákba lefektetve képes meztelenre vetkőzni. Nem tudom hogyan csinálja. Most már 1-1 gomblyukat varrtam a cipzár mellé és bekötözöm a zsákot, mikor leteszem aludni.
A sapkát viszont mindegyik lekapkodta a fejéről már kis baba korukban. Nálam a sapka megkötő nélkül semmit sem ért.
A selyemcukor sapkák készítésekor kezdtem gondolkodni, hogy milyen kötőt tegyek rá. Az ismerős anyukáktól hallottam már, hogy van olyan gyerkő, aki ki nem állhatja a megkötős sapikat, de nem is veszi le őket. Akkor legyen a megkötő levehető, hogy minden igényt kielégítsen.
Az eredmény nagyon egyszerű lett.






Horgoltam egy 50 láncszemből álló zsinórt és kis fület formálva visszaöltöttem néhány szembe. A sapka szegélyének egyik ívébe behurkoltam a megkötőt.

Nincsenek megjegyzések: