2011. január 17., hétfő

Villő sapka

Amikor elkezdtem horgolni, nagyon lelkes lettem, mondván, hogy majd a lányomnak milyen sok szép dolgot tudok készíteni. Villő szívesen válogat is, amikor a fonalak színéről van szó, de a kész műveket sokszor már nem kedveli. Ez többször is lelombozott, de aztán megtaláltam az okát. Ő az igazán kényelmes darabokat szereti, amit nem kell igazgatni, ami biztosan nem csúszik a szemébe, és ami azért a neki tetsző színekből áll össze. Így készült el a Villő-sapka, ami fejresimuló formát kapott, és hogy azért legyen benne egy kis érdekesség 2 egyráhajtásos pálcák összehorgolásából álló szemkombinációk alkotják. (Az egyik horgolós könyv ezt egyszerűen csomónak hívja. :))


 A maradék fonalakból mindig sálat is szoktam hozzá alkotni, a gyereknek ehhez nem is kell sok fonal. A sapka textúráját követtem, és egyszerűen az első hosszú láncszemsort körbe-körbe horgoltam. Rövid, de azért meleg és jól megköthető sál lett belőle.
A sapka-sál leírását itt olvashatod.

6 megjegyzés:

Kriszta írta...

Ez nagyon nagyon aranyos lett!!! Szuperül áll a kiscsajnak, használja egészséggel :)
Nekem valamiért nem jön be a leírás a linket követve :(

Otthon Művek írta...

Nagyon tetszik a sapi, pedig nem vagyok lilás, és véleményem szerint ez az egyszerű fazon a legjobb, igaza van a kishölgynek! Jól is áll neki!

Mtunde írta...

Kriszta, megpróbálod esetleg még egyszer? Nekem most működött a link, hátha csak valami időszakos hiba volt. Ha nem megy, e-mailben is el tudom küldeni.

gabi írta...

Nagyon szép és jók a színek! Nekem sem sikerül a letöltés, több órája próbálkozom vele. Eddig mindig sikerült.

Mtunde írta...

Sziasztok!
Módosítottam a linket, rosszat másoltam át a linkbe. Elnézést a kellemetlenségért.

gabi írta...

OK, sikerült!