2014. január 30., csütörtök

A csoport hatalma, avagy hogyan kötöttem pulcsit 2 hét alatt

Bizony, a csoporthatás sokféleképpen érvényesülhet. Például úgy, hogy jelentkeztem néhány kötős-horgolós csoportba a facebookon, ahol persze könnyen összeállnak kisebb közösségek 1-1 minta elkészítésére. Ez a mintaválasztás általában elég tág szokott lenni. Most pl. Veera Golden Wheat kardigánja  volt a cél, azzal a szabadsággal, hogy bármi jöhet, ami 5-6-os tűvel készül. Végül én nyuszi voltam a kardigánba belekezdeni, és némi fenntartásom is volt, a végeredmény rajtam való csinosságát illetően, így inkább egy másik Veera mintát válaszottam, ami már nevében is kellően egyszerű: Plain and simple.



A fonal Cheval Blanc Tobiane, petrole árnyalat, az utolsó kép adja vissza a színét a legjobban. Akril-gyapjú-alpaka keverék, ami engem már mérsékelten szúr, ezért is varrtam le a gombokat véglegesen, mert kizárt, hogy a nyakát felhajtsam. Jó meleg, már többször bizonyította, hogy nem probléma a rövid ujja sem! 5-ös tűvel készült, a nyakánál 4-essel kötöttem a passzét, jobb lett volna a 4,5-es, de nem volt türelmem megvárni a másnapot, hogy beszerezzek egy megfelelő méretet! :)

A nyakánál lévő gomboláspántot kihagytam, mivel úgysem gomboltam volna fel sosem, de mást nem változtattam a mintán. Tényleg egyszerű volt elkészíteni, kezdőknek való projekt, amiben már legalább minimális kihívás van. :) Persze körbe-körbe haladni néha unalmas is lehet, de tökéletes kiegészítése a tévénézésnek!


Nincsenek megjegyzések: