2010. május 31., hétfő

Tüllszoknya nagylányoknak

Luca lányom és én is szívesen látogatjuk az V. kerületi tánciskola balett ill. modern tánc óráit. Május elején volt az éves bemutatónk. A modern tánc előadásunk jelmezei a 60'- as éveket idézték. Pöttyös, kockás és virágos tüllszoknyás vintage ruhákban táncoltunk. Néhány alsószoknyát én varrtam.







Az alsószoknyák derékrésze egy részekből varrt szoknya csípőrészének szabásmintája alapján készült (B 2006/02, 113-as modell). A piros szoknya felső fodra 20x150 cm, az alsó két fodor 35x250 cm az alsót a felső fodor aljára a felsőt pedig 5 cm-el feljebb varrtam föl.

A harmadik ruha túl szűk volt ahhoz, hogy alsószoknya férjen alá, így a ruha aljára varrtam háromszög alakú behúzott tülldarabokat. (A ruhákat nem én varrtam.)




A maradék tüllből a ruháinkra és a hajunkba készültek díszek.





Nincsenek megjegyzések: