2010. szeptember 7., kedd

Őszi sál

Elkészült az első horgolt sál! Eddig csak sapkákat horgoltam, mert az hamarabb készen van, de mostantól sálakban is gondolkozom... Lehet, hogy azért is csak most kezdett foglalkoztatani a téma, mert eddig nem fázott a nyakam.

A blokkok összevarrás előtt:



Luca segített blokkolni:



A végeredmény pedig:




Vékony fonalból készült a sál, ezért a téli hidegekben már nem melegít kellőképpen, de az őszi hűvös reggelekre ideális nyakmelegítő. Ez a sapi illik hozzá. A sállal benevezek a Barka Hónap alkotása versenyre.

Leírás

Fonal: Kb: 35 dkg Barka Gilice fonal, 100% pamut
Horgolótű: 3-as
Kilenc blokkot horgoltam Nagyi mintával. Az elkészült részeket blokkoltam és egyszerűen összevarrtam. Egy sort horgoltam körbe lezárásként.

2 megjegyzés:

Karina írta...

Szavaztam ám rá! Nagyon szép színes!

kedora írta...

Köszönöm szépen!