2010. november 3., szerda

Sapka leírások

Amikor fél évvel ezelőtt kedvet kaptam a horgoláshoz, mindenhol a neten sapka leírást kerestem, kevés sikerrel. Az elkészült sapkák képét felteszik a horgolós kolleginák, de leírást alig lehet találni. Akkor talán három magyar nyelvű leírást találtam, de az egyik túl bonyolult volt, a másik pedig méretben nem stimmelt. A harmadikat elkezdtem...
Azóta néhány leírás elém került, de én mindenesetre elhatároztam, hogy a saját tervezésű sapik leírását közzéteszem itt a blogon. Nem mintha olyan különleges mintákat találnék ki, amit bárki más ne tudna fejből elkészíteni, hanem azért, hogy aki most kezdi a sapkakészítést, annak legyen egy kis segítsége.
Amikor a 10. sapkaleírást gépeltem be, akkor már tudtam, hogy valamilyen táblázatos formában, jobban áttekinthetően szeretném a mintákat lejegyezni. Most elkészült az első táblázat. Kíváncsi vagyok a véleményetekre!!! Érthető, átlátható?

Egy Dorkának készült a sötétlila sapi. Egyszerű vonalú kissé buggyantott sapka, az alján néhány sor szűkítéssel, hogy a fülek se fázzanak.




A korábbi Pisze sapkákkal neveztem a novemberi Barka Galériába, gyertek nézelődni!

3 megjegyzés:

kinga írta...

Szia Dóri!
Megint gyönyörűek a sapik,ez is, a következő is!A leírás teljesen érthető,az én szívemhez mégis a hagyományos leírásaid állnak közelebb.Nagyon köszönöm a kezdő horgolók nevében, hogy közkinccsé teszed a leírásokat!

Névtelen írta...

Szia!

Most kezdenék horgolni, egy sapkára gondoltam, de sehol nem találok leírást. Itt sem, pedig említesz egy táblázatot. Hol keressem?
Köszi. erika

kedora írta...

Szia Erika!
A horgolt mintáink fül alatt találod a táblázatainkat.
Üdv Dóra