2011. március 30., szerda

Húsvéti kirakodóvásár

Az iskolában lesz húsvéti bazár, ahol a gyerekek "eladhatják", elcserélhetik megunt játékaikat. Gondoltam, készítek egy kis alaptőkét Lucának. Horgolt karkötőket gyártottam, aminek darabja kb. 10 perc alatt elkészül és a kislányok körében igen nagy népszerűségnek örvend. Néhány karkötőt akartam horgolni, de annyira elkapott a hév, hogy végül 20 lett belőle.








A karkötőket nagyon egyszerű elkészíteni. Megfelelő hosszúságú láncszemsort készítünk, a sor végén visszafordulunk és tetszőleges szemmfajtával (egyráhajtásos pálca, félpálca, rövidpálca) 1 vagy 2 sort horgolunk. A két végét színt színére fordítva összevarrjuk, vagy összehorgoljuk. A horgolással haladhatunk körben is, akkor a végén nem kell összevarrni a karkötőt. A fonalvégek eldolgozása után már csak a díszt kell felvarrnunk, ami lehet gomb, szalag, horgolt virág, vagy gyöngy is.
A karkötők jó jöhetnek húsvéti ajándéknak is.

Tart még a játékunk, beneveztél már?

7 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Nagyon-nagyon jók ezek a karkötők!!! :o)

kedora írta...

Indulhat a sorozatgyártás, kezdő horgolóknak is melegen ajánlom!

horimarika írta...

Imádnivalóak!!!

borsoo írta...

vidámak :)

kinga írta...

Nagyon-nagyon ötletesek, és szépek Dóri!!!!! Sosem csalódok Benned :-)
Kinga

M.Évi írta...

Ámulva nézegetem a munkáidat, gyönyörűek! Megmondanád, hogy hol lehet ilyen klassz gombokat kapni, amiket a karkötőkre varrtál?
Köszi szépen: Évi

kedora írta...

Évek óta gyűjtögetem a figurás gombokat, bárhol járok vadászom őket. A mostaniak többségét hobbi boltokban vettem.