2011. május 2., hétfő

Anya-lánya kalapok

A tavaszi-nyári napsütésre készülve készültek ezek a kalapok. Az egyik kislányomnak, a másik nekem. Már készülnek az újabb szettek más anyukák és gyerekeik számára is. A nyári kalap ugyanis szerintem az a műfaj, amiből nyugodtan hordhat egyformát anyja és lánya.
Bóbita biopamut fonalat használtam, szellős, könnyű kis kalapok lettek. Egy nagyon egyszerű fazonnak nemsokára a leírását is megtaláljátok!
 
 Mit szóltok, ti hordanátok közös fazont a lányotokkal?

6 megjegyzés:

gabi írta...

Igen én hordanék, csak nekem nem állnak jól a sapik. Ezt lehet megpróbálnám, várom a mintát!

böbimama írta...

Én szintén várom a leírást, megcsinálnám a lányomnak és az unokámnak.
Böbimama

Otthon Művek írta...

Csinosak vagytok együtt!

Carol Anna írta...

Igen, igen, igen! :)
Kezdő horgolók is el tudják készíteni?
Nagyon tetszik, szívesen meg is csinálnám, de nem tudom fog-e menni nekem ...

Mtunde írta...

Igen, bizony, nagyon egyszerű, és nagyon gyors munkát ígérek! A leírást pedig igyekszem a hét végére elkészíteni, örülök, hogy ilyen nagy rá az igény.

M.Évi írta...

Jaj, én is nagyon várom, hogy föltedd a leírást, úgy szeretném megcsinálni!
Köszi előre is!