2011. július 10., vasárnap

Hálós sapka variáció


Kedvet kaptam Tünde hálós nyári kalapjának elkészítéséhez. Sajnos nem mindenben követtem az ajánlásokat, 3-as helyett 4-es tűvel horgoltam és másfajta fonalat választottam. A horgolásleírást pontosan követtem, de a felénél már láttam, hogy jóval nagyobbra sikerült a sapim. A 6-8 éves méretet céloztam be, de még nekem is nagy volt a félkész fejrevaló. Gondoltam egyet és a 25. sornál befejeztem a horgolást és még 3 szűkítő sort horgoltam passzénak. Az első sorba 3-as láncszem ívek követték egymást, második sorban 2-es és 3-as láncszemívek
váltakoztak, a harmadik sorban pedig 2-2 láncszemív követte egymást. Így sikerült a fejemre húzni a sapkát, de a formája egészen más lett.
Veletek is előfordult már, hogy más tűvel, fonallal egészen más kerekedett ki a horgolmányból, mint az eredeti leírásban szereplő darab?


Fonal: Costa 50g, Barka-Gilice (passzé)
Horgolótű: 4-es

Nincsenek megjegyzések: