2011. november 15., kedd

Varrjunk derékmelegítőt!

A reggelek egyre csípősebbek és a rövid kabát+csípőnadrág összeállítás gyakran fázós derekat produkál. A szép színes derékmelegítőket pedig meglehetősen borsos áron kínálják. Nosza varrjunk derékmelegítőt! Egyesek szerint az csak egy sima cső, de az igazán jó melegítő, az szabott, a derék, csípő vonalát követi. Mivel otthon nem volt készleten mintadarab, elővettem egy passzos strandruhát az elpakolt nyári ruhák közül. A ruha megfelelő részét használtam szabásmintának.


A derékmelegítő anyaga vastagabb mindkét irányban elasztikus jersey. A szabásmintát 4-szer kiszabtam. Két-két darabot színt színre fordítva oldalt összevarrtam elasztikus öltéssel (overlock). Utána színt színre fordítva egymásba csúsztattam a két csövet és a felső részét összevarrtam. Színére fordítottam a derékmelegítőt, az alját mindkét részen 0,5 cm-t befelé visszahajtva összetűztem és kívülről levarrtam.



A derékmelegítő karácsonyi ajándéknak is készülhet!
Hasonló leírást találtam itt.

Nincsenek megjegyzések: