2012. március 10., szombat

A rózsaszín korszaknak vége!!!

8 éves Lucám néhány napja szomorú képpel állt a dugig telepakolt ruhásszekrénye előtt.
- Anyaaa, csupa rózsaszín pólóm van, de én kéket szeretnék!!!
A rózsaszín rongyok nem véletlenül uralják a polcokat, mert eddig más szín szóba se jöhetett, esetleg lila... Úgy tűnik, elmúlt a habos-babos rózsaszín mánia és beköszöntött a nagylányos kék-szürke-fekete. Na nem baj, nosza varrjunk néhány pólót!





Régi pólókat szabtam szét, abból kombináltam a színeket. Anyaga: jersey.
Szabásminta: Gyerekburda 2009/747-es modell. Annyit variáltam, hogy hosszabbra szabtam a derékrészt, hogy a magas vékony leányzónak jövőre se legyen rövid. A szélesre szabott nyakrészt gumival behúztam, mert a kisasszony vállai igencsak kivillantak volna a pólóból, aminek ő lehet, hogy örült volna, de én még túl korainak gondoltam...

3 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Nagyon csinos lett az új póló!
Az én egyik keresztlányomnál ez a folyamat fordítva volt, eddig csak fiús színeket hordott, most megengedte, hogy lehet néha rózsaszín vagy piros is a ruháiban. :o)

MrsYarnart írta...

bizony, nagylány lett! és akkor én? évek óta először vettem rózsaszín fonalat :D

Mtunde írta...

Éva, szerintem mindenkinek eljön az ideje, amikor újra megfiatalodik. És van, aki sose növi ki ezt a korszakot. :)