2012. június 15., péntek

Horgolt gyűrű másoknál

Most, hogy többféle ékszer terve mozog a fejemben, gondoltam, szétnézek a nagyvilágban, milyen extrém változatokkal találkozhatunk. Persze, bőséggel találtam olyanokat is, amiket bármikor szívesen hordanék, illetve voltak inspiráló hatásúak is, amiket tovább szeretnék gondolni. De most mutatok pár extrém gyűrűt, a nagyon bevállalósoknak!

Tulajdonképpen nagyon jól néz ki, de ez az a műfaj, amit én soha nem vennék fel. 


Ezt a gyűrűt pedig bármikor hordanám, csak elkészíteni nem tudom. :) Legalábbis még nem próbáltam ezüstszálat horgolni. Viszont már tudom, nem csak fonalakban lehet gondolkodni! :)

Ezt a linket pedig azoknak ajánlom, akik gyönyörködni szeretnének a freeform ékszerekben. Nagyon érdekesek, és láthatóan művészi munkák. De nekem a nem-hordanám kategória. Sajnos nem tudok képeket ide másolni, kénytelenek vagytok megnézni, mire gondoltam. ;)


Nincsenek megjegyzések: