2011. április 17., vasárnap

Egyszerű és nagyszerű

A szívek horgolása engem is megihletett. Fogtam az összes rózsaszín-lila árnyalatú Felhő maradékomat (volt bőven színválaszték a téli sapkák után), és nekiláttam a szíveknek.  Több formát is próbáltam. Először is Lucyét, de vékonyabb fonalból (Vasárnap) készítettem Annás leírása alapján is szíveket, azokat majd később mutatom, és találtam még egy fajta leírást kicsi szívre Petra-nál.





 Ahogy látszik, a többség kis akasztót is kapott, az egyik ötletetekre hangolódva...

A nyerő nálam is Lucy formája lett, egyszerű és egyben nagyszerű. Kislányom rögtön le is csapott egy élénk rózsaszínű példányra, amit egy karkötővé egészítettem ki neki, ahogyan azt Kedora már korábban itt leírta. Angorával kevert fonal lett az alapja a karkötőnek, ami egyáltalán nem nyúlik, és ez praktikus a vékony kislánycsuklók esetében. :) Pont ennyi maradt még egy korábbi kendőből, megérte eltenni. :)

2 megjegyzés:

Otthon Művek írta...

Most már csodaszép napos idő van, de azért így is látszik a képen, hogy aranyos lett a karkötő. Kis nőci gondolom ma már azzal ment suliba/oviba (hány éves is?) ?

Mtunde írta...

Bizony, a nap már süt, csak én nem érek haza nappal. Villő nagyon lelkesen hordja a karkötőt, ami azért érdekes, mert a szoknya-ruha, csinos öltözékek nem jönnek neki be, bezzeg az ékszerek. :)