2011. április 12., kedd

Horgolt szívekbe zárva

Gyakori látogatója vagyok Lucy horgolós oldalának. Csodálom a színeit, hangulatos képeit és rengeteg horgolt takaróját, amihez talán soha nem lesz türelmem. Most vidám kis szívecskéihez kaptunk kedvet Tündével. Mindketten belevetettük magunkat különböző méretű szívek sorozatgyártásába. A következő néhány bejegyzésben ezekről a próbálkozásainkról tudósítunk.













Az eredeti angol nyelvű képes leírás itt található, én kicsit változtattam rajta, mint mindig.

Az itt szereplő szívek így készültek:
5 láncszemet (lsz) hamispálcával (hp) körré zárunk.
1 lsz magasítás után 8 rövidpálcát (röp) horgolunk a körbe, hp-val zárjuk a kört.
A következő kör 1. szembe 5 egyráhajtásos pálcát (erp) horgolunk (1. szem alatt itt az első szabad szemet értem,nem azt amivel zártuk az előző kört), a 2. szembe 1 erp, a 3. szembe 1 félpálca (fp) kerül. A 4. szembe 1 erp után 2 lsz-et horgolunk, majd az erp alsó szemébe előlről hátrafelé visszaöltve 1 röp-t horgolunk, ami a szív csúcsát adja ki. A 4. szembe még egy erp kerül. 5. szembe 1 fp, 6. szembe 1 erp és a 7. szembe ismét 5 erp kerül. A kezdőszemhez hp-val zárjuk a kört és a szálat áthúzzuk a hátoldalra és eldolgozzuk.




Egy kis szív 3,5 cm x 3,5 cm; Fonal: Barka Felhő, 100% gyapjú; 4-es horgolótűt használtam.

Azt gondolom látjátok, hogy jól elszórakoztam a szívecskék pakolgatásával, de a fotózás után felmerült bennem, hogy mit is kezdjek egy marék szívvel.
Mit javasoltok, mire használjam őket????

6 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Köszi a leírást!
Fel lehetne fűzni és dekorációnak használni őket.

böbimama írta...

Én a kislányunokám ruháit díszíteném vele, ill. fogom is.
Köszi Kedora.
Böbimama

a Matula ikrek írta...

Egyesével fülbevaló, nyaklánc, kulcstartó, kitűző, hajcsat, könyvjelző szalag vége, többedmagukkal pedig öv, táskafedél, varrott párnahuzat díszei lehetnének.
Szerintem... első blikkre. :o)

florentine írta...

Aszal közepén csak úgy, egy csokor virág köré elrendezve, vagy ágakra aggatva így tavasszal szerintem nagyon jól mutat.

Otthon Művek írta...

Én is olvasom Lucyt, tetszik a színes világa.
Aranyosak lettek a szívecskék, én el tudnám képzelni kitűzőnek, rátétnek párnára, táskára, ruhára, pulcsira, akár kesztyűre, sapkára, vagy hajpántra.
És igen, dobja magát a girland, Lucy után, de ez olyan dolog, amire azt mondom, hogy naggyon jó! Képen. Másnál. De otthon? Ehhez talán túl földhözgragadt vagyok.

Mtunde írta...

Nagyon jó kis ölteteket adtatok, van, amit már meg is valósítottunk, így a szíves sorozat folytatódik!