2011. június 8., szerda

Matrózblúz horgolva

Tadam! Igen, Tündi jól tippelt, pulcsi lett a csíkos projektből. Szerettem nagyon csinálni, ez az első nemsál-nemsapka-nemkendő horgolva. Lánykoromban sok pulcsit kötöttem, de horgolni még nem volt alkalmam. Egyszerűen, megfelelő méretű téglalapok alkotják a pulcsit, ami aztán össze van horgolva-varrva, és mivel könnyű csipke az egész, a többit elintézi az esése a pulcsinak. Fehér ujjatlan felsővel, és egy piros nyaklánccal tökéletes nyáresti viselet. Már alig várom, hogy felvehessem valahova!
Minta: saját, fonal: Barka/Cinege

Ahogyan látni, az ujja már csak sima 2 ráhajtásos pálcák sorából áll, a törzsrész mintája annyira nyúlik, hogy azt nem mertem ujjának tenni, mert pont a csíkok irányában nyúlt volna meg, esetleg túlzottan is. Így viszont szépen tartja az alsó részt is. 

7 megjegyzés:

Otthon Művek írta...

Nagyon jó lett, szeretem a matrózstílust, ez igazán egyedi darab!

Tündi írta...

Csini lett, nagyon tetszik az alsó rész mintája!

Mtunde írta...

Köszönöm lányok! Nekem is az alsó rész a kedvenc. Lehet, hogy egy vastagabb fonalból csinálok ilyet, aminek az ujja is ilyen lesz.

MrsYarnart írta...

nincs nyár matrózcsíkok nélkül :) nekem is nagyon tetszik!

Mtunde írta...

MrsYarnart! Köszi, holnap lesz a debütálása! :)

Névtelen írta...

Nagyon klassz lett, kíváncsi vagyok, hogy áll! (Biztos jól...)

Aletta írta...

A Névtelen helyett Aletta:).