2012. április 16., hétfő

Titánia jelmeze

Az iskolában, ahol dolgozom Szentivánéji álom előadásra készül a felső tagozat. A rendező megkért némi ruhaátalakításra. Titánia, a tündérkirálynő jelmezét kellett felturbóznom.
Ilyen volt:


És ilyen lett:


A ruha szoknyarészét átlósan levágtam és helyére varrtam behúzva a világoszöld bélésanyagot. A levágott szoknyarészt bevágtam 2 cm széles csíkokra egy pántot meghagyva. Aláfogtam egy színes zacskót szintén beszabdalva és a szoknyarész másik oldalára varrtam szintén ferdén. A bő szoknyarészt néhány helyen felvarrtam, hogy buggyosabb legyen és színes zacskókból készítettem rá virágokat. Ezután felvarrtam a zöld boát és a sok kis virágot a felsőrész két oldalára.

2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Ez aztán turbózás lett a javából!
Roppant mutatós. :o)

kedora írta...

Remélem, az előadáson is jól mutat majd.