2011. február 7., hétfő

Mini táska

Karácsonyi ajándéknak készült néhány kistáska. A bölcsis, ovis korosztály számára megfelelő méretű táska kis játékaik cipelésére, "bevásárlásra". Nagyobbak számára pedig ajándékzacskóként is hasznosítható a kis szatyor.







A táska méretei: 17 cm széles, 14 cm magas és 7 cm mély, a fül 24 cm hosszú és összevarrva 2 cm széles. Az eredeti leírás szerint a bal oldali lila készült, a többit oldalt kicsit összevarrtam, hogy szűkebb legyen a szája. A szabásminta: Burda 9619-es, legkisebb méretű.

A külső réteg vastagabb vászon, a bélés vékony pamutvászon. Mindkét anyagból kiszabtam az előlapot kétszer, az oldalát, alját képező téglalapot 1x-1x és a füleket a vastagabb anyagból kétszer. Összevarrtam az oldalát az elő és hátlapokkal, a fület pedig kétszer behajtva levarrtam. A külső részt kifordítottam és belülre betűztem a füleket. Belecsúsztattam a bélést úgy, hogy a két táska színoldala találkozzon. Összevarrtam a táska száját egy kb. 8 cm-es rést hagyva rajta. A résen át kifordítottam a táskát és beforgattam a bélést a táskába. A rést behajtogatva letűztem a táska száját kb.: 5-7 mm-re a szélétől.

1 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Lényegesen szebb, és jobb, mint a papírverziók! ;o)