2011. szeptember 30., péntek

Mákostészta a fejen

Nem, nem került senkinek sem a fejére az ovis menzaebéd, csak a mákostészta fantázianévre hallgató barka/kabala fonalból készült ez a sapka. A nemrég mutatott linked double crochet öltésekkel kezdtem el dolgozni, és már akkor is említettem, hogy ezzel a vékony fonallal csak nem akart hízni a köröm, így még időben célt változtattam, és inkább egy sapkát formáztam belőle. Kellemes, nem izzad bele az ember feje, de a hűvösebb szelek ellen már véd.
Mivel színátmenetes a fonal, csak 3 féle öltéssel dolgoztam, a linked double crochet sorait egyráhajtásos pálcás sorokkal törtem meg, a passzé részt pedig egyszerű rövidpálcákkal zártam. Szerintem egy ilyen sapkánál ennél több nem kell. Vagy mégis? Még nem döntöttem el, nem fűzök-e bele egy  fekete selyemszalagot is. Mi a véleményetek? Túlzás lenne?

Nincsenek megjegyzések: