2012. november 5., hétfő

Az első figura


Zebulon volt az első figura, melyet elkészítettem. 

Amikor először megláttam, mit is kér Andi, azt gondoltam, na nem, ez nem fog menni. Bár rákerestem a neten a horgolt zebrákra, de egyrészt egyik sem hasonlított Zebulonra, másrészt nem szerettem volna másolni. Azt gondolom, hogy egy design figura esetében nagyon kellemetlen, ha valaki idegen tollakból rakja össze a művet. Andi figurái sem hasonlítanak semmire, a megoldásnak is egyedinek kell lennie. Aztán ahogy néztem a festett zebrát, kezdett leegyszerűsödni a forma. Hiszen sapkát már készítettem. Akkor most rakjunk össze 2 különböző méretű sapkát egyedi módon. A fejemben megszületett egy megoldás és lám, működött. Komolyan, én lepődtem meg legjobban.
Andi először képeken látta végeredményt, képes illusztrációban kaptam meg a javítandókat is, és a következő verzió már majdnem jó is lett.
Szerintetek hasonlít magára Zebulon?

3 megjegyzés:

Opra Edina - Életvezetési tanácsadó írta...

Hehe, ezek szerint egy ideje olvaslak. :)))

Mtunde írta...

EZ jó!!! És eddig nem derült rám fény. :)

Opra Edina - Életvezetési tanácsadó írta...

Nem, csak most, hogy feltetted ide a figurákat. :)