2012. november 2., péntek

Háttérben



Nagy változások történtek az életemben, ami egyelőre a háttérben zajlott. A héten azonban publikussá vált a Facebookon, és így már itt is beszámolhatok róla, mivel foglalkoztam az elmúlt hónapokban.

Míg Dóri nyáron szorgalmasan hímzett, majd ősszel áttért a sapkák horgolására, én látszólag semmit nem csináltam. Legalábbis néhány brosson kívül semmit sem tudtam bemutatni. Pedig talán sosem horgoltam annyit, mint mostanság.

Nyáron kezdődött az egész. Donner Andi a Freshkától megkeresett minket, hogy valósítsuk meg falra festett figuráit 3 dimenzióban is. Rögtön nekiláttam a feladatnak, mert komoly kihívásnak tűnt. :) Néhány változat és sok egyeztetés után megszületett Zebulon.

Andival nagyon jól ment a közös munka, így sorra születtek és születnek az újabb figurák, akikról időről időre itt is be fogok számolni. 

A Kedora azért nem változik, ezt az előző bejegyzésekből is láthattátok. :)

3 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Egyszerűen tökéletesek!!! :o)

MrsYarnart írta...

zebulon imádnivalóan aranyos. gratulálok!

Mtunde írta...

Lányok, köszi!